M'han entés





Ací teniu la felicitació de Nadal dels alumnes de 4t de Música. "M'han entés" és una cançó amb lletra i música dels alumnes de 4t. Com que estem al Poble dels Reixos, la cançó parla de la màgia d'aquesta tradició tan especial. El vídeoclip arreplega fotos dels alumnes de 4t de quan eren més menuts fins avui dia.
Agraïm a totes les persones que hi han col·laborat: en especial a l'Associació dels Reis Mags, que ens ha deixat les fotos, a Ángel García, de 3r d'ESO, que col·labora amb una preciosa postal, i a Vicente Ferrero, escultor d'Ibi, que ha tingut la bonhomia de deixar-nos una preciosa talla sobre els Reixos. Un agraïment molt especial a Clara, la xiqueta que ha dissenyat el diari.
Des de Coses Boniques vos desitgem molt Bon Nadal i que l'any que ve vinga carregat de felicitat.

Ací teniu la lletra

DIARI DE NADAL

És 18 de desembre, ve Nadal,
comença a veure’s gent per la ciutat,
tots els carrers estan il·luminats.

La mare diu que els Reixos vénen ja
i li pregunte si m’he portat mal.
Ella em contesta amb la carta en la mà.

La mare diu que faça bona lletra 
Li dic que a mi m’agrada com està
Que els Reixos de segur que m’entendran.

Es el dia de Reixos i en la plaça
Espere impacient pa anar a casa
Per a veure els negres pujar per l’escala

Quan passa Baltasar el pare em puja
Perquè li done un bes i jo pregunte 
al rei si m’has entès

Baltasar em somriu i el pare em baixa 
Anem parlant mentre tornem a casa
I pregunte si m’haurà entès la carta

Els negres han vingut al meu carrer 
M’afanye pa esperar-los al balcó,
ja quasi apleguen a ma casa
I veig com pugen 

(Tornada)
M’han entès
Els reixos m’han entès la lletra
Veus com m’han entès
Els reixos tot ho saben i no cal que escrigues bé
et dic mirant-te els ulls i tu
somrius com Baltasar.

Els Reixos han anat venint 
i els anys com un regal,
com el desig complit d’aquell xiquet

que veia els negres pujar per l’escala cap a ell,
i que ara se n’adona que

M’han entès
Els reixos m’han entès la lletra
Veus com m’han entès
Els reixos tot ho saben i no cal que escrigues bé


M’han entès
Els reixos m’han entès la lletra
Veus com m’han entès
Els reixos tot ho saben i no cal que escrigues bé
et dic mirant-te els ulls i tu
somrius com Baltasar.


Comentarios

  1. aunque ya aya pasado navidad me encanta esta cancion ¡es buenísima! (de parte de Liam Sampedro Fuentes 1 de eso B)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

SI EM FEU DIR LA COSA, de Joana Raspall

CAMINAREM PER IBI

L'ARBRE VELL, DE MARC GRANELL